Zostań copywriterem

Adresaci szkolenia
– osoby chcące zająć się zawodowo pisaniem tekstów marketingowych;
– właściciele i pracownicy firm, którzy chcieliby nauczyć się sztuki tworzenia profesjonalnych treści reklamowych.

Metody
– wykład;
– prezentacja;
– elementy case studies;
– ćwiczenia pozwalające na doświadczenie i sprawdzenie nowej wiedzy w praktyce.

Korzyści z udziału w szkoleniu
Uczestnicy:
– nauczą się pisać teksty sprzedające;
– poznają możliwości wykorzystania tekstów w marketingu;
– nabędą wiedzę i umiejętności niezbędne do rozpoczęcia pracy w zawodzie copywritera.

Zakres tematyczny:

1. Copywriting i copywriter (1h)
- Czym jest, a czym nie jest copywriting?
- Cechy i zadania copywritera. 

2. Skuteczna komunikacja w copywritingu (3h)
- Teoria komunikacji i jej znaczenie w tworzeniu treści.
- Copywriter a marka
- Brief - jego struktura i znaczenie
- USP.
- Sposoby optymalizacji tekstu pod kątem odbiorcy (model DISC, systemy reprezentacji)
- Klasyczny vs. webwriting

3. Projektowanie tekstu (4h)
- Model AIDA/UZDA
- NOA i CTA.
- Formuła KISS.
- Jezyk korzyści. 
- Magia storytellingu. 
- Sposoby niwelowania wątpliwości odbiorcy.
- Struktura tekstu do Internetu. 
- Sposoby na chwytliwe nagłówki. 
- Najczęsciej popełniane błędy.

4. Slogany (1h)
- Istota i rodzaje sloganów. 
- Sposoby tworzenia sloganów. 

5. Praktyczne aspekty pracy copywritera (1h)
- Pozyskiwanie zleceń. 
- Budowanie portfolio. 
- Przydatne narzędzia. 
- Obsługa klienta (w tym: sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami). 
- Etyka copywritera.

Zajęcia przygotowane i prowadzone przez pracownie copywriterską Tekstowni.pl. Więcej informacji o pracowni (zakres działania, referencje, informacje o szkoleniach i prowadzącej) na stronie www.tekstowni.pl 

Czas trwania: 10 godzin

Skontaktuj się z nami, aby poznać cenę kursu.


Najbliższy termin:

ustalany po zebraniu grupy 



Powrót do listy szkoleń.............................................................................. Formularz zgłoszeniowy